פלטפורמת האינסטגרם כבר ממזמן הפכה למקפצה ענקית לבעלי עסקים המחפשים לשווק את עצמם במגוון דרכים שלא מצריכות הוצאה כלכלית או  זמן רב. הנה כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם לקדם את העסק שלך בדקות אחדות!

  1. נחש את מחיר הנכס 

בחנו את העוקבים שלכם! פרסמו את הנכסים אותם אתם משווקים ותנו לעוקבים שלכם לנחש את המחיר. על ידי כך תוכלו לפרסם את הנכסים שלכם ולהעניק ערך מוסף לעוקבים.

  • הציגו את השכונות בעיר שלכם
    פעם בכמה זמן ערכו סיור באחת השכונות בעיר וצלמו את מוקדי העניין לעוקבים. את הסטורי שמרו בהיילייט ספציפי לכל שכונה ושאלו את העוקבים שלכם אם הם מעוניינים בנכס באזור המדובר.
  • שאלות ותשובות  
    הקפידו לשאול את העוקבים שלכם מה מעניין אותם – מכירה, קניה או כל נושא אחר שקשור לנדל״ן. הראו להם שבאמת אכפת לכם מהם ושיש לכם ידע רב שיכול לתרום להם. ענו על השאלות בסטורי כתוב או בסרטון.

  • יום בחיי סוכן נדל״ן
    הציגו את מאחורי הקלעים של העבודה, ואיך נראה היום יום שלכם. תוכיחו למה כל כך כדאי שסוכנים כמוכם יעבדו עבור העוקבים שלכם.

  • עדכונים לגבי אירועי סוף השבוע בעיר
    כל חמישי/שישי עדכנו את העוקבים שלכם על האירועים הכי שווים בעיר – המסיבות, הברים, המסעדות, ההופעות, הפסטיבלים וכו׳. אם תעשו זאת באופן עקבי, העוקבים שלכם יסמכו עליכם במהלך תכנון סוף השבוע שלהם.

  • קדם עסקים מקומיים  
    פעם בשבוע בחרו עסק מקומי שאתם מאמינים בו ופרסמו אותו לעוקבים שלכם. זה יכול להיות מסעדה, מוסך, סופר או אפילו ספר. אל תשכחו לתייג את העסק ולסמן את המיקום שלו. בעלי העסקים יעריכו זאת מאוד ויתכן שיעבירו אליכם לידים שמגיעים אליהם.

  • בוחן ״האם כדאי לך לקנות/למכור/לשכור?״
    זוהי דרך מעולה ואינטראקטיבית ליצור קשר עם העוקבים שלכם! ערכו סקר עם שאלות שהתשובות עליהן מצביעות על המהלך הבא בתחום הנדל״ן. למשל – האם חוזה השכירות שלך נגמר בקרוב? האם יש לך הון עצמי? האם קיימת דירה בבעלותך? וכו'.