בימים אלו צומחת לה שכונה חדשה בבאר שבע

שכונת הפארק

שמושכת אליה מאות משפחות וזוגות צעירים עם פרויקטים יחודים שנבנים מלאים עיצוב ואיכות יוצאי דופן כבר היום יש סימנים המבשרים על יופיה של שכונת הפארק נכון לימים אלו המחירים כבר מתחילים לעלות .

קצת פרטים על השכונה

שכונת הפארק ממוקמת בפארק נחל באר שבע.

4,136 יח"ד מ

על גדות נחל לכיש שמצפון לקריית-גת, 35 דקות ברכבת מתל-אביב ודקות ספורות מכביש 6.
התוכנית ממוקמת בדרום-מזרח באר שבע. היא גובלת בפארק נחל באר שבע מצפון, 
באזור התעסוקה עמק שרה מדרום ובכביש 40 "עוקף באר שבע" ממזרח. צפונית-מזרחית לצומת פלוגות, 
בתחום שיפוט קרית גת. 

25% מהדירות מוגדרות כדירות קטנות. בשכונה המתוכננת מושם דגש על קיימות והתאמה אקלימית, הן ברמה של טיפוסי הבינוי המשעולים להולכי הרגל והן בפריסת השטחים הפתוחים.השלד העירוני מתאפיין ברשת רחובות ראשית הכוללת שתי שדרות:

השדרה המרכזית המובילה מכיכר הכניסה לאגם ולפארק, ושדרת האורך החוצה את השכונה ממזרח למערב. לאורך השדרה ממוקמות קריות החינוך המהוות נקודות ציון בשכונה החדשה. במפגש השדרות יש כיכר עירונית מרכזית וסביבה מבני ציבור, חזיתות מסחריות ופעילות עירונית מגוונת. פארק לינארי להולכי רגל ולאופניים חוצה את השכונה מהכניסה הראשית ועד ל"בית אשל" בצפון-מערב הפארק. הפארק יפותח כמרחב ציבורי ייחודי בעל איכויות אקלימיות, שלאורכו מוקדים כגון בתי הספר של השכונה, כיכר כניסה ואתר מורשת "בית אשל". 

השכונה המתוכננת תכלול כ-4,100 יח"ד במגוון טיפוסי בינוי – בניינים בני 8 קומות לאורך השדרות הראשיות, בנייה מרקמית של "בתי חצר" בני 5 קומות ו"בתי שטיח" צמודי קרקע

התכנית לבד מספרת את הסיפור דבר שלא ישאיר צל של ספק לגבי עתידה של השכונה.