שנים רבות עולם הנדל״ן היה ידוע כתחום שמורכב בעיקר מגברים, בגלל השעות הארוכות והאינטנסיביות שהוא דורש.

אבל היום, ב2022, כבר ידוע שאין דבר שגבר יכול לעשות ואישה לא, לכן החלטנו להציג לכם את נקודת המבט של סוכנת נדל״ן ברי/מקס פלוס, באר שבע.

אחד היתרונות בעבודה כמתווכת, הוא שאת אחראית לקבוע את הלו״ז שלך. את קובעת לעצמך מתי את מגיעה למשרד, מתי את עובדת מהבית כדי לבלות זמן עם הילדים ומתי את לוקחת חופשה לעצמך כדי לטוס עם חברות.

עוד יתרון מרכזי, הוא העצמאות הכלכלית שהמקצוע הזה מאפשר לך. זה לא סוד שעדיין קיימים פערים בין השכר של גברים ונשים בשוק התעסוקה, אך בתחום הנדל״ן הפערים האלה לא קיימים! תוכלי להרוויח בדיוק כמו הקולגות הגברים שלך, זה תלוי רק בך! תקרת הזכוכית שקיימת לנשים בשוק התעסוקה לא קיימת אצלנו.

כאישה, הרגישות שלך ויכולת ההקשבה וההכלה מסייעות לך בתהליכים מול לקוחות – קונים ומוכרים כאחד.

עם זאת, לא פשוט להיות אישה בעולם של גברים. כדי שייקחו אותך ברצינות, עליך להוכיח את עצמך כל פעם מחדש, מול לקוחות, מול מנהלים ואפילו מול קולגות. את צריכה להוכיח שאת יודעת להיות אסרטיבית כשצריך, להראות חוזקה ולא להישבר מול הסטיגמות.

עולם הנדל״ן מאפשר לך לעבוד בשביל לחיות ולא להפך, העמלות הגבוהות, הגמישות בשעות והעובדה שאת הבוס של עצמך מאפשרים לך לשלב קריירה, משפחה, תחביבים, בילויים וזוגיות, ועדיין להרוויח משכורת גבוהה משמעותית מהשכר הממוצע בשוק.

אם יש בך תשוקה ורצון לקחת חלק בארגון שמעצים נשים, נותן להן הזדמנויות שוות כמו לגברים ושיעזור לך להרגיע הכי רחוק שאפשר – התקשרי עוד היום!