בתור סוכן אזורי בשכונה בבאר שבע בשנים האחרונות יצא לי להבין את הקשר ההדוק שיש למכירת נדל"ן עם בניית קהילה גדולה של אנשים שמכירים אותך באיזור בו אתה עובד.
למערכות היחסים משמעות גדולה מאחר ומדובר בליווי אחד מתהליכי המכירה המהותיים והיקרים של אנשים.
את הקשרים בקהילה יבסס סוכן נדל"ן תוך אינטראקציות פנים אל פנים מדלת לדלת ובפגישות,
או קול אל קול דרך הטלפון במטרה להכיר ולהתחבר עם כמה שיותר אנשים בקהילה בה הוא עובד.
הקונספט של סוכן נדל"ן מבוסס בקהילה מבחינת קשרים והיכרות עוזר לתיווך האמיתי בין המחפשים (הקונים) לבין המוכרים של הבתים,
ההיכרות השורשית עם הסביבה תעזור למתווך להיות מודע בכל זמן נתון למצב השוק באזור, בכמה ניתן למכור ומה התקציבים של אותם אלו שמחפשים.
מהי מהות הקשר?
היכולת בתור בעל דירה לדעת שיש בעל מקצוע שעובד באזור שלי שהוא אדם שאני יכול לסמוך עליו בעצם עם הדבר הכי יקר שיש לי (מבחינת רכוש).
בעידן שלנו בו הכל סביבנו הופך להיות דיגיטלי או בינה מלאכותית ויש לנו כבר הרבה בעלי מקצוע אותם ניתן להחליף באמצעות רובוטים וטכנולוגיות
אנשים בתהליך מכירה מחפשים את החיבור האנושי והרגשי- למי שתהה במכירה של בית מעורבים הרבה רגשות וזה הוא לא אקט של עסקה פיננסית בלבד.
מאחר ובמהלך חייו האדם הממוצע לא פוגש הרבה מצבים בהם הוא מוכר וקונה בתים, קיימת הרבה אי ודאות לקראת היציאה לתהליך ובמהלכו,
בבדיקה שנעשתה מול מדגם מייצג של מוכרי דירות היה ניתן לזהות כי תמיד היה צורך במישהו קרוב! שמכירים ברמה אישית שידאג ללוות וליעץ מה עושים בכל שלב.

וכאן אנחנו סוכני הנדל"ן נכנסים לתמונה- (דרך אגב סוכן נדל"ן שאינו בעל התובנות הללו מפסיד בדרך הרבה מאוד הזדמנויות להרבה מאוד עסקאות)

למה הכוונה?

אנחנו פה להתחבר לעומק ושורש התהליך, הסיבה האמיתית והמהותית מאחוריה עומד אותו רצון למכור או לקנות בית.
ברגע שמגיעים מהמקום הנכון עם הכוונות הנכונות ומייצרים קשרים אמיתיים נהנים מעבודה שלא נגמרת וגם נהנים מהעבודה.
וכמובן זוכים בקשרים רבים עם אנשים מעניינים ששווים הכל.

ולשאר תחומי החיים- הקשרים עם אנשים הם הבסיס לכל הצלחה שתרצו לייצר בחיים בכל אפיק ותחום שתבחרו- תחושת החיבור, האמון ושיש מישהו שניתן לסמוך עליו זה תחושה שנעים מאוד לקבל מהאחר וכיף מאוד גם לתת.