1. מי אני? קצת עלי:
    טלי חדד, בת 50 נשואה + 4 ילדים (31, 23, 10,18) וסבתא לנכדה בת 5. ילידת באר שבע תושבת שכ' רמות 32 שנים.
    מרבית שנות עבודתי עד היום עברו עלי במפעל תעשייתי, חסין אש תעשיות. התחלתי לעבוד שם בגיל 22 בתפקיד זוטר ולאורך 27 שנות עבודתי התקדמתי לתפקידי ניהול בכירים מגוונים כולל סמנכ"ל משאבי אנוש. התפקיד אחרון שמילאתי- מנכ"לית כ- 3 שנים. במהלך שנים אלו שווקתי בכלל המדיות, ובתוכם תוכניות טלויזיה, מוצר חדש לשוק הישראלי, הבלוק האדום, בלוק עם נתונים גבוהים שנפוץ מאד בבנייה בעולם.
    מגיפת הקורונה שפרצה במרץ 2020 שינתה את העולם שאליו התרגלנו ונאלצנו לחיות עם מסיכות ולוותר על מפגשים בתחום החברתי ובתחום העבודה ובתוך כך גם ההסברה אותה ערכתי כמנכ"לית לבלוק האדום לא יכל להתבצע בפורמטים הקודמים וכך ההסברה לבלוק עוכבה.
    לפני כחצי שנה קיבלתי החלטה לפרוש מעולם התעשייה והבנייה כשכירה ולדלג מעבר לגדר לצד השני כבעלת עסק פרטי לתיווך בשכונת רמות בבאר שבע לצד משרד האדריכלות שמנהל שמעון בעלי. רשיון לתיווך מקרקעין יש לי כבר משנת 2008.
  2. למה בחרת ברי/מקס באר שבע?

יום האישה הבינלאומי היה נקודת מפנה מבחינתי כי בו קיבלתי החלטה להצטרף לרימקס פלוס. ביום זה שודרו בפייסבוק LIVE בזום תוכניות עם נשים מצליחות מאיזור באר שבע שהצליחו להעביר את חדוות העשייה שלהן כעצמאיות בתוך רימקס באר-שבע שמקנה להן מסגרת של עבודה משותפת תחת גג אחד כעצמאיות. כאחת שעבדה בחברה גדולה עם הרבה עובדים מסביבה היה לי חסר הביחד והשיחות המשותפות בענייני העבודה והיום יום וגיליתי תוך הקשבה לתוכנית שאני יכולה לקבל את שני הדברים יחד מבלי להתפשר אם אחבור לרימקס שבה סוכנים רבים עצמאיים אך כולם עובדים בשיתוף הדדי עם כולם בתוך רימקס.

  1. האם היו לך חששות?
    עיקר החששות נבעו מכך שההכרות שלי עם רימקס היא בעיקר מהפרסום המסיבי ומגודל המשרד בהיבט של כמות הסוכנים וכמות הזכיינים בארץ אך החששות נמוגו והפכו דווקא ליתרון לאחר פגישה עם אסף, אחד מהזכיינים ברימקס באר שבע. בפגישה קיבלתי מידע מלא על כל היתרונות והחוויה בלעבוד כעצמאית בתוך רימקס הענקית שלה מסתבר – מעל 1,200 סוכנים!! וצועדת בקידמת הטכנולוגיה – כהתחלה – ליווי בבניית תוכנית עסקית, העשרה ותכנים בתחום התיווך ברמה יומית, ליווי מקצועי מלא תוך מתן דגש למדידת ביצועים, שיפור כישורים וכלים להצלחה כולל מאגר נכסים ענק לשירות כל הסוכנים ופוטנציאל להגדלת ההכנסות באמצעות הפניות ושיתופי פעולה. מעבר לצד המקצועי , להיות חלק מהתרומה לקהילה שרימקס חרטה על דיגלה גם בתרומות כספיות וגם בשעות התנדבות כולל אצל ניצולי שואה מהווה גאווה עבורי.
  2. מה את אוהבת במשרד?
    הליווי המקצועי הנרחב של אסף מויאל ושי שטרן הזכיינים – פשוט מלאים כרימון בידע רב בתחום ותענוג להתייעץ איתם. כך גם עם אוריאל עם האנרגיה התוססת אותה מלבה כגחלים לוחשות. הפירגון והלבביות של כל הסוכנים והסוכנות העצמאיים מוקרנת במשרד מכל עבר והעזרה ההדדית מאד נפוצה במשרד. בנוסף, המשרד המפואר של רימקס באר שבע שנפתח במרכז ONE ליד המגה ספורט מאד נעים לעבודה גם במרחב המשותף וגם במשרדים האישיים ופתוח לקהל הרחב.
  3. תני 3 טיפים לסוכן נדל"ן מצליח
    הטיפים שלי לסוכן נדל"ן מצליח הם-
    א. בראש ובראשונה לנהל את העסק ולא לחכות שעסקאות יסגרו לבד.
    ב. לחקור את הנכסים אותם אנו משווקים ולהעביר באמינות את המידע המלא ללקוחות שלנו.
    ג. לעבוד פחות עם זכרון ויותר בכתיבה עקבית בטבלאות ייעודיות של כל המידע שצברנו ברמה יומית על הלקוחות שלנו והצרכים שלהם כך שנוכל לספק בדיוק את הנכס אותו הם מבקשים וכמובן, תמיד לחזור ללקוחות גם אם אין לנו את כל התשובות לשאלות ששאלו
    יש לי טיפ נוסף שהוא הכי חשוב לדעתי והוא – לעבוד בחדווה:}
  4. מה חשוב לדעת למי שמעוניין להצטרף לתחום?
    למי שמצטרף לתחום חשוב לדעת שתיווך זו עבודה למי שאוהב אנשים. הצד החברתי מאד מפותח ולא תמיד נסגרת עסקה מיידית התבטאת במציאת בית או מכירת בית אלא לפעמים בהיכרות עם אנשים מגוונים ומעניינים שעם עקביות בעבודת התיווך גם איתם או דרך המלצה שלהם יכולה להיסגר לכם העסקה הבאה. בנוסף, חשוב לתת דגש לכלי עבודה כדוגמאת מיתוג, פרסומים ונוכחות בקהילה.
    אני, באופן מפתיע והרבה מעבר למצופה, מצאתי לי בית חדש ברימקס באר שבע, בו אני מרגישה בתוך חממה ובתוך כך גם תורמת מהידע הרב שצברתי בתחום הבנייה והנדל"ן בהיבט המקצועי וגם מצליחה לשזור העצמה וכלים מעשירים אחרים לסובבים אותי.