חוויית לקוח היא תמיד הייתה פעולת השיווק החשובה ביותר . אנשים תמיד יחזרו למותג שמספק להם השירות הטוב ביותר בימים אלו שהמדיה היא תחפושת יפה חוויית הלקוח הופכת יותר ויותר קריטית עבור עסקים וחברות

בעולם שלנו סוכני נדל"ן לא תמיד שולטים במידע אודות נדל"ן העומד למכירה, אך אנו תמיד נשלוט בחווית לקוח הנדל"ן! הדרך להתחרות בטכנולוגיות העולם המנסות לחתוך אותנו מהמשוואה היא פשוט לעלות על ביצועיהן. הטכנולוגיה לעולם לא תחליף אינטראקציה אנושית אחת על אחת. בסופו של דבר "חלופות" אלה מתחרות במחיר, אך המחיר אינו הדבר היחיד שאכפת לו מהצרכנים.

לאנשים לא אכפת ממה שאתה גובה, אכפת להם שהרווחת את זה.

הערך שסוכן נדל"ן מביא לשולחן הוא סך כל חוויית לקוח הנדל"ן שאתה מציע. כדי להפשיט את המסר השבוע רציתי לחלוק את תהליך המכירה של כירופרקט שאליו נרשמתי לאחרונה וכיצד הוא קשור לנדל"ן. הרשה לי להסביר…

באחד החופשות הייתי בפסטיבל רחוב עם משפחתי וכשעברנו באחד האוהלים היה כירופרקטור. באותם ימים היו לי קצת כאבים בגב התחתון, . פגשתי שם את ד"ר לארה. היא הייתה מאוד נגישה וחייכנית והעניקה רושם ראשוני טוב. היא הושיבה אותי על השולחן ונתנה לי בדיקה מהירה. היא זיהתה במהירות מאיפה הכאב שלי והציעה עצות יקרות ערך. 

מה זה קשור לחווית לקוח הנדל"ן.

כמתווכים אנו מחפשים כל הזמן לקוחות חדשים לעבוד איתם. בין אם אתה קונה לידים פורטליים ובין אם אתה מבוסס על הפניות, השלב הראשוני צריך להיות קביעת פגישה עם לקוחות פוטנציאליים כדי ללמוד על הצרכים והרצונות שלהם ואז לייעץ טוב יותר. אנו מתייחסים לאלה כמצגות רישום או ייעוץ קונים. מטרתם להפגין את המומחיות שלנו ולייעץ טוב יותר ללקוחות כדי שיוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר.

וזה מה שקרה באותה פגישה אקראית בפסטיבל עם ד"ר לארה בהנחה והייתי מתגורר בגרמניה אין לי ספק שהיית מגיע אליה לקליניקה

מי מבצע את אחת ההשקעות הפיננסיות הגדולות בחייהם בלי לדבר על זה בפירוט. אם הם קונים או מוכרים רציניים הם ייפגשו איתך לפני שהם מתחייבים לעבוד איתך!

לעתים קרובות מדי, מתווכים מנסים למכור בית בפגישה הראשונה. במקום זאת התמקדו ביצירת ערך קיצוני שנותן פתרונות ללקוח על ידי בניית קשר אמיתי

בית ספר לנדלן רימקס באר שבע

חווית שירות לקוחות | שירות לקוחות נדלן | רימקס באר שבע | משרד תיווך מומלץ | רימקס ישראל | דירות למכירה בבאר שבע