דניאל סאלח, 25, בזוגיות עם אביב

מתמחה בשכונות להשקעה ומגורים
ב', ד', ג', ט', נווה זאב

חיפשתי להיכנס לעולם הנדל"ן, ראיתי מודעה בפייסבוק השארתי פרטים וחזורו אלי מרימקס .
הגעתי לפגישה עם אסף (אחד המנהלים) ופשוט התאהבתי במקום , בגישה ובאנשים.

אני מתעסק לרוב עם משקיעים, המטרה המרכזית שלי להביא להם דירות שיניבו להם תשואה של 5% ויותר מ 5% .
ההתעסקות הנוספת שלי הינה עם משפחות- "דירות אב" , להגשים להם את החלום שלהם לפי התקציב שלהם ובסוף לראות אותם הכי מאושרים שיש !

4 טיפים להצלחה בנדל"ן

  1. "עשה לך רב" – שאתם הולכים לעסקת נדל"ן היא בדרך כלל העסקה היקרה ביותר בחיים שלכם , קחו לכם יועצים, כגון : יועץ נדל"ן, יועץ משכנתאות ומס ועו"ד שמתמחה בנדל"ן, שילוו אתכם ויהיו שותפים לאינטרס שלכם ולתהליך שאתם עוברים בשביל להביא לכם את העסקה הטובה ביותר עבורכם .
  2. תקציב – תקבעו לעצמכם תקציב גג שממנו אתם לא חורגים , התקציב צריך לכלול כמה אלמנטים ובינהם : תקציב הדירה , תשלום ליועצים ועו"ד מקרקעין , שיפוץ במידת הצורך, מס ועוד …
    3.תחקרו ותציבו מטרות – תחקרו את השוק של השכונה/עיר שאתם רוצים לרכוש בה נכס , תבינו את סדר הגודל של המחירים ,הכירו את השכנים ואנשי השכונה ,בדקו האם המיקום עונה על כל הצריכים שלכם ובמידה והכל עונה על הקריטריונים שלכם שימו לכם מטרה על אותה שכונה/עיר ואתם תשיגו אותה .
    הכי חשוב להיות פתוחים בראש ולהבין משכונה לשכונה המחיר משתנה ואם התקציב שלכם לא מספיק אז תחפשו שכונה אחרת עם אותם מאפיינים .
  3. אֵת שֶׁאָהֲבָה נַפְשִׁי – אם מצאתם דירה ואהבתם אותה אל תחכו יותר מידי תזכרו שיש עוד אנשים שמחפשים דירות טובות בשוק והמהיר שבהם יזכה בדירה .

עולם הנדל"ן מאוד מיוחד ,אני פוגש כל יום אנשים מאוד מיוחדים, אני מתעסק עם הלב של האנשים שזה הבית שלהם, אני אוהב לראות זוג צעיר שמתחיל את דרכו בעולם ולעזור לו למצוא את הבית הנכון עבורו ששם הם יקימו את הדבר הכי יקר להם, המשפחה שלהם .