על אף שנדמה שהשוק מוצף במתווכים, השוק חסר במתווכים מקצועיים בעלי חזון העובדים בסטנדרטיים גבוהים.  קליטה נכונה והיטמעות בתחום בצורה טובה תהיה שווה עבורך קריירה משגשגת, צמיחה אישית וסיפוק עצום מעזרה לאחרים.

השאלה היחידה היא האם יש לך את מה שצריך כדי להשיג את הנ"ל. כדי להתחיל ולהבין יש מספר שאלות עליהן נצטרך לענות.

  1. האם עבודה כעצמאי מתאימה לי?

עבודה כעצמאי נושאת עמה מספר יתרונות עצומים: הבחירה מתי לעבוד, דין וחשבון שניתן רק לעצמי והיכולת לשלב את חיי המשפחה והחברה בצורה בה אני אקבע ולא המעסיק שלי. אך עם זאת יש מספר אתגרים אותם צריך לקחת בחשבון: חוסר הוודאות הכלכלי, בעיקר בחודשים הראשונים, והעובדה כי האחריות הבלעדית לתוצאותיי היא שלי הן אתגר לא פשוט לצלוח יחד עם הצורך ללמוד תחום חדש.

  • מהי הנכונות שלי להעניק שירות מדהים בכל מצב?

מתווך מקבל את שכר השירות הגבוה ביותר במשק כי הוא עוסק בתחום השירות החשוב ביותר. כל מתווך חייב להפנים כי השירות אותו הוא נותן ללקוחותיו חייב להיות בעל ערך אמתי וכמובן ברמה הגבוהה ביותר. השאלה היא האם תדע/י לתת את השירות גם כשהתמורה מהצד השני איננה מובטחת?

  • עד כמה חזקה האמונה שלי ביכולותיי?

כל עסק עצמאי ובעיקר מתווך נדלן נתקל באתגרים לא פשוטים במהלך דרכו העסקית. רק אמונה מלאה ביכולות האישיות תניע עסק להצלחה. בחודשים הראשונים אותה אמונה שבדרך כלל לא עמדה למבחן בעולם השכיר, תעמוד למבחן פעם אחר פעם. אמונה בעצמך שווה הצלחה בעולם הנדל"ן.

אז אם ענית בחיוב על השאלות הנ"ל ואת/ה בעל/ת משמעת עצמית גבוהה, מוכן/ה לעבוד בצורה שיטתית ועקבית, להשקיע בלמידה, פגישות, שיווק ושיתופי פעולה, יתכן שזה התחום בשבילך.