בטקס מרשים וחגיגי שהתקיים בשבוע שעבר (ראשון, 24 בפברואר), התקיימה חנוכת הדרך להקמת מרכז החינוך והטכנולוגיה של קק"ל בישראל, בפארק נחל באר שבע. מרכז קק"ל יהיה המרכז החינוכי-טכנולוגי הבינלאומי הגדול בישראל, פתוח לנוער יהודי ולמבוגרים מרחבי העולם.

באירוע, שנערך בנוכחות משלחת גדולה של קק"ל-ארה"ב ונציגים מקומיים, השתתף ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ ', מנכ"ל קק"ל-ארה"ב ראסל רובינסון, נשיא קק"ל, ד"ר סול ליזרברם, Be סגן וסגן ראשי עיריית אר-שבע וחברי מועצת העיר, כמו גם אורחים בינלאומיים מכובדים אחרים.

הקמפוס היוקרתי לחינוך וטכנולוגיה ישתרע על פני 50 דונם (מעל 12 דונם) ויכלול מרכז לחינוך ציוני למבוגרים, מרכז טכנולוגי לסטודנטים באוניברסיטה ובית הספר התיכון אלכסנדר מוס בישראל, שיחנך מאות צעירים יהודים. אנשים מכל רחבי העולם. הקשר לישראל יפותח בגיל התיכון, ויותאם בקפידה כדי לענות על צרכי בני הנוער שיגיעו לישראל ללא הורים. רמת הלימודים תהיה גבוהה מאוד; אך לא רק זאת. הקשר לישראל ילמד באמצעות ערכים וציונות, שיועבר לתלמידים דרך ראשם, רגליהם ובאמצעות הפעילות היומיומית שלהם. עצם הקרקע של מדינת ישראל תהפוך לכיתת הלימוד שלהם.

הקמפוס החינוכי-טכנולוגי יעבוד בשיתוף פעולה עם מערכת החינוך באר-שבע, תנועות הנוער, והוא יהיה כמובן חלק מקהילת באר-שבע.

הקמת הקמפוס היא פרויקט משותף של קק"ל-ארה"ב, עיריית באר-שבע וקרן רש"י.

ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ ': "בשם תושבי באר-שבע והנגב, אני מודה לקק"ל-ארה"ב, לנשיא הארגון ד"ר סול ליזרברם, למנכ"ל ראסל רובינסון ולכל חברי הארגון על תרומתם החשובה לפיתוח הנגב. עבודתם רבת השנים, כמו מה שהשקיעו בפרויקט זה, מוכיחה שוב את מחויבותם למדינת ישראל ולעם היהודי. שבע זכתה בפרס פרויקט בינלאומי המקים את העיר כמרכז מוביל לידע בישראל ובעולם ".

מנכ"ל קק"ל-ארה"ב, ראסל רובינסון: "ההצלחה שלנו נובעת מהשותפות של קק"ל-ארה"ב ומההנהגה הייחודית בבאר-שבע. כשהתחלנו את השותפות, במטרה לשנות את פני הנגב, ידענו שנוכל לעזור בקידום יוזמות מכיוון שלקהילה בבאר שבע הייתה הכוונה והרצון להמשיך ליצור שינוי. כיום, כשרואים את התפתחותה של עיר מטרופולין זו, אין ספק שזה המקום היחיד ללמד מהי ציונות. "

נשיא קק"ל-ארה"ב, ד"ר סול ליזרברם: "חזון קק"ל-ארה"ב לעתיד הנגב החל בבאר-שבע לפני למעלה מעשור. התורמים שלנו היו בחזית התמיכה בבאר-שבע. שבע והתגאו לראות כיצד הפכה לאחת הערים המהפכות בישראל. קק"ל החינוך והטכנולוגיה לישראל יהיה אחד ממרכזי היהדות ברחבי העולם שיביא אלפי אנשים ללב הנגב, ל ללמוד על ציונות, על חדשנות ישראלית ועל הרוח החלוצית של המאה ה -21.

הקמפוס, הממוקם בפארק נחל באר שבע, יציע הזדמנויות ייחודיות לשילוב תלמידיו ומבקריו באזור הדרום. 

שכונת הפארק באר שבע מחירים | שכונת הפארק באר שבע פרויקטים

למכירה בשכונת הפארק | בית בפארק באר שבע

שטחים בשכונת הפארק בבאר שבע | וילה פארק