צוות הדרכה רי/מקס באר שבע

1. הכן את עצמך פיזית


שיחות קרות מוצלחות מתחילות בהכנה. עליכם להכין את גופכם לשיחות רגועות. ודא שאתה נוח, יושב בכיסא טוב או עומד, בסביבה נטולת הסחת דעת. ביצוע שיחות קרות דורש מיקוד, זאת כשאתה ממוקד בצרכים הגופניים שלך זה פשוט לא עובד.

רבים מהמתקשרים המומלצים הקרים מדווחים כי הם מרגישים טוב יותר כשהם יכולים לנוע בחדר או בקצב, אז תתחברו לאוזניה Bluetooth טובה ותשתחררו. הניחו את הקפה הראשון בבוקר, ובמקום זאת לכו עם כוס גבוהה של מים קרים, הימנעו מהמהירות שקפאין נוטה להוסיף לקצב הדיבור של רוב האנשים. 

בסופו של דבר, כל גוף שונה: אבל אתה יודע בדיוק מה צריך כדי לשים את עצמך במקום להצלחה גופנית. זה פיתוח שגרה שיאפשר לך להיות רגוע ומוכן.

2. הקדישו פחות זמן לשיחה ויותר זמן האזנה


בשביל זה יש לנו שתי אוזנים ופה אחד ההצלחה באה בצורה של הקשבה

אז במקום לשאול "האם אתה מעוניין למכור את הבית שלך ב- XXX בש"ח ?" שאל "אם היית מוכר את הבית שלך, לאן היית הולך? מה המיקום החלומי שלך? " פה נקבל תשובה יותר ארוכה ואז אנחנו מקשיבים !!!

כשאתה משכלל את התסריט שלך, הקפד לבנות סוגים אלה של מתחילי שיחה. אנשים נוטים יותר להישאר בטלפון כאשר הם מדברים על עצמם מכיוון שניתנה להם ההזדמנות, אנשים יספרו את סיפורם כמעט לכל מי שיקשיב.

כדי להפיק את המרב מהשיחות שלך, תדאגו לרישום במערכת מסודרת CRM ולרשום הערות לגבי לידים ספציפיים. מעבר פשוט להקשיב ללקוחות פוטנציאליים שלך, חשוב לעקוב אחר התוכן והשאלות הרלוונטיות על סמך ההערות שלך. 

המלצה תשתמשו בטלפון מובנה המאפשר הקלטה אוטומטית של שיחות.

3.בחר את רשימת השיחות הנכונה


שיחות קרות אינן רק להרים טלפון ולחייג מספרים אקראיים. כשמתקררים לך, אתה עושה זאת במטרה: למכור או לרשום נדל"ן. האנשים ברשימת השיחות שלך צריכים לשקף מטרה זו.

ראשית כל אתה חייב אזור בו אתה מתמחה אלו האנשים שלך הם גרים באזור בו את מתמחה זאת אומרת שיש לך מערכת יחסים וירטואלית

באזור ההתמחות שלך יש דירות למכירה ודירות שנמכרו אתה חייב ללמוד את מגמות השוק

  • מה נמכר ?
  • איזה סוגי בתים מקבלים ביקוש ?
  • כמה דירות עומדות למכירה ?

שליטה מוחלטת באזור ההתמחות תוביל אתכם לבחירות הנכונות והמדויקות של הלקוחות

4. חוק מספרים גדול זאת המתמטיקה שתניע אותך


את הנושא בדקו במרכז קלר מאוניברסיטת ביילור הם ערכו מחקר בנושא שיחות מכירה  במקרקעין בארצות הברית. בתוכו, 50 סוכני נדל"ן ביצעו 6250 שיחות קרות לאזורים שבהם הם מתמחים והמחקר הראה כי בממוצע, עבור כל 15 שיחות שהתקיימו, נקבע פגישה אחת לרישום או נערכה הפניה.

זה רק נראה ונשמע מפחיד בהתחלה, ברגע שתעשה את המתמטיקה תתחיל לראות שהסיכויים הם למעשה לטובתך. איש מקצוע בתחום הנדל"ן המחויב לבצע 15 שיחות ביום, חמישה ימים בשבוע, יניב 2 פגישות או הפניות לרישום בשבוע. אם אתה יכול לשמור על הקליפ הזה למשך 50 שבועות בשנה, תמשיך ל 100 רישומי פגישות מדי שנה.

האם העסק שלך יפיק תועלת ויצמח בכל שנה ? ברור שכן. במקום להתמקד בדחיות, במספרים שגויים ובניתוק אתרים, התמקד במקום בכך שהמתמטיקה נמצאת לצידך. אם תמשיך לעבוד קשה תקבל רשימות. במקום להניע את עצמך עם הפחד מכישלון, הניע את עצמך להצלחה שנובעת מעבודה קשה ושקדנית.

5. מה האסטרטגיה לזמני שיחות הטלפון


אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים סוכני נדלן לגבי שיחות קרות היא באיזו שעה ביום תקבלו את התוצאות הטובות ביותר.

אמנם יש לא נעט ויכוחים בנושא , אולם נתונים ממחקר מרכז קלר מראים כי הזמן היצרני ביותר לביצוע שיחות קורות הוא בין 10:00 בבוקר לשעה 14:00, והמספרים לגיבוי זה די בולטים. קצת יותר מ -31% מהשיחות במחקר בוצעו במהלך זמן זה, והשיחות ממסגרת זמן זו הניבו 53% מכלל הפגישות שנקבעו.

לעומת זאת, השעה הגרועה ביותר ביום לביצוע שיחות הייתה הערב, אחרי חמש בערב. במהלך זמן זה 42% מכלל השיחות בוצעו, אך שיחות אלה הניבו רק 21% מכלל הפגישות שנקבעו.

אם כי עדיין יש כאן ויכוח כלשהו, ​​הנתונים מראים שהזמנים הטובים ביותר להתקשר הם באותו גוש באמצע היום. בחרו שעה והיצמדו אליו, תקבלו את התוצאות הטובות ביותר

טיפים לסוכני נדלן | עבודה בתיווך | מכירות ונדלן | סוכני נדלן | קורס למתווכי נדלן | רימקס ישראל | רימקס באר שבע