לומדים נדלן עם רימקס | צוות רימקס באר שבע

אם תדברו עם רוב בעלי העסקים ותשאלו אותם מי קהל היעד שלהם הם לרוב יגידו לכם כולם

האתגר הוא שזה יותר מדי מעורפל ויכול לפגוע בהכנסות של העסק שלכם למותג טוב ועסק מצליח צריך להיות לקוח אידאלי המבוסס על פרמטרים שבחרתם אז איך עושים את זה

בראשית כל עסק יש להכין חזון וערכי ליבה שמתוכם נבחר את סוג הלקוחות שאיתם אנחנו רוצים לעבוד

בעולם הנדלן ובעוד עולמות קוראים לזה התמחות

אז כן אתם הולכים להתמחות בכל הקשור ללקוחות שאיתם בחרתם לעבוד

  • אזור מגורים
  • סוג אוכלוסיה ובניית קהילה
  • יצירת DATA
  • שיווק ופרסום לקהילה

אלו הם הכלים שיעזרו לך לנצח את מודל הגעת והנעת הלידים לתוך העסק שלך

לימודי נדלן | עבודה בתיווך | קורס נדלן | צוות רימקס